Kamis, 19 Juli 2012

Teman yang Selalu Ribut.. hahahha ^______^






Dikala suka, dikala duka,.. jika sehari saja tidak ribut, 
semua terasa bosan..
Begitu juga sama mereka.. jika mereka tidak ribut sehari saja, mungkin terasa aneh kan..
Laaa.. ribut Cuma di dunia maya jo,.. 
bukan orang dengar pun.. taip ajo apa yg patut.. hihihi
Mereka teman ku… yang selalu ribut difb..
Hakhakhak..
Puji, melan dan aku.. hehehe
Berawal kenalan dengan puji, yang selalu aku pnggil minah montel,.. hahahaa tu pasal lah… dy tu memang montel lah.. hihi lebih montel dari aku.. hahahak
tau dia ni aku buat, macam ni kat blog., 
mati aku kena sekeh.. alahaaai…  
kenal puji  ni, dari coment tak jelas kat fb,.. hihihi
trus melan pun ada, si minah kacang goyeng… adeeeh.. semua dapat gelar pun…
aku pun dapat gelar jugak.. hukhuk tapi tak yah lah aku nak cakap.. hehehe
sebab ni blog aku, suke-suke aku nak cakap lah… diorang nak buat ape,.. hakhakhak
kami bertiga selalu ribut2 di fb,. Adeeeh.. sampai berpuluh2 coment tu kat fb, kami-kami  ajo..
mungkin orang lain tak nak baco, tak telayan,.. hakhak
aku dgn si melan kacang goyeng memang dah berkenal pun,.. kawan di kampus.. sama-sama berjuang melawan dosen.. ei?? Hahaha 
tak kn lah dosen pun dilawan.. maksudnya sambil menuntut ilmu sama2.. tak usah pike macam-macam2 erk.. !!!
aku dgn melan berkawan dengan si minah montel ni,.. si puji.. hahahak sesedap ajo aku gelar anak orang e.. mati aku keno hempuk sama mak dio kang, anak dio aku cakap montel.. adeeeeh… hahhaa
tapi tak pe lah mak cik, sebab kan,.. anak makcik tu memang pun montel, tmbah manis.. (biar kembang hidung dia) hahahahak
kenal rapat dengan puji, difb kat mamat songeh tu,.. aku beri gelar dia belacan.. hahhaha
ada jugak satu si mamat songeh, lebih songeh lah,.. aku beri gelar resek,.!! Orang yg paling teruk pun… kalau tau dia ni, mati aku keno belasah.. hehhee tapi dy baik pun,.. lucu sesangat.~~ ngeee… >,<
(ambek hatilah katakan..)
tu lah pasal rapat dengan puji ni, sampai lah sekarang,..  bertemu pun Cuma sekali… tapi dah rapat pun,.. selalu ada saat suka mau pun duka.. cewaaah.. ayat.. hahaha…
dah dah.. setakat ni ajo lah, nak aku taip,.. hihi
kalau banyak-banyak, kang payah pulak…
hohoho ^0^


Hidup itu indah jika kita bersyukur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...