Senin, 24 September 2012

Buntuuuuuuuuuu........!!!!!! :@

Huaaaa geraaaaam nyaaaaaaa hari niiiii, rasa nak memekik lah.. alahaaai,..bosaaaaan gileeeeeeeeeeeee... ngeeek jew.. huhu T_T geram, geram, geram... tak tau apa yang nak digeram kan..apo lah ni.. adeeeeeeh... huaaaaaaaa nak tendang batu ajo smpai hancur..huaaaaaaaa lepaskan tension. huaaaaaaa >_<Jalan sorang-sorang, sambil becakap.. aduhaaai, nak jadi orang gila kah dirimu ayie?? alamaaaaaak dah kes parah... (_ _!!) bosaaaan nyaaaa... >_< ni pasal mamat ni lah,.. hantar msj setiap hari buat orang tambah bosan lh yang ada.. bukan malah senang... aarrrrrrgggggghhhhhhhhh :@ kalau ada tanduk kat kepala ni, pasti dah keluar lah.. hari-hari msj, tak bosan kah??? haish........:@ bosaaaaaaaaannnnnnnnn... :@ resah betol hari ni.. huhu mungkin lah kalau orang nampak kan muka aku dah macam ni

 
Huhuhu Teruk betol Tampang kalau dah emosi ni... aduhaaaai.. =='  naseeeb badan lah.. huhu sabar lah wahai hati... huhu sabar lah sabar... adeeeeeh..  susah nya nak sabar ni.. huaaaaaaaa :@ dah tension naek,.. wooooo nak meletop rasaaaaa...  tambah kan cili ambooooy sedap nyaaaaaa tuuuuuu... >_<  adeeeeeeeh.. lapa pulak dengar cili hahahha >_< dah lh, dah penat lepaskan tension.. huhu T_T

Hidup itu indah jika kita bersyukur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...