Senin, 08 Oktober 2012

Kehilangan

Hmmmmmm kenapalah dalam hidup ini tidak pernah lepas dari kata keluh!! selalu mengeluh,.. adeeeeesssssss.... @_@.
merasa kehilangan, yaaa itu lh yg kini ku rasakan..
disaat dia selalu hadir, ku selalu mengabaikan dirinya..
disaat dia hilang ku merinduinya..
apa lh yg tak kene dengan aku ni...
kenapa, ego ini terlalu tinggi...??? ya.. ku akui, ego ini terlalu tinggi,.. susah untuk mengaku bila membuat kesalahan diri, baru lh nak menyesal. penim ==' huhuhu begitu lh diri ini.. adeeeeh... @@
tak tau pun kenapa diri ini memikir kan dirinya.. apa yg aku nak ni??? semua memang tak jelas pun, apa yang aku kehendak kan.. entah lah.. 
aku takut kehilangan dia,.. tak tau lah kenapa..
dan aku pun takut kalau bersama nya..
adeeess entah lah, sulit untuk ku luahkan apa yang terbuku di hati.. >_< 
terkadang hidup memang harus kita sendiri membuat pilihan kan.. 
untuk memilih itu lah sangat sulit untuk dilakukan..
tesilap pilih, kita jugak yang kena batu nya..
jadi memang lah harus pilih yang tepat, agar jiwa selamat..
kalau tak salah dengar pepatah tu,.. aku copy jew..
hahahaha ^____^


Hidup itu indah jika kita bersyukur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...