Sabtu, 22 Desember 2012

Cinta itu Senget hahahaha


Aduhaaaaiii, lama dah diri ini tak update blog,.. rindu lah pulak.. kehkehkeh
mau update blog pun, aku tak tau apa yg nak ni update...

Hmmmm awal nak cakap apa ek?? adeeeeeh.. tak tau :D

cinta itu mmg senget, macam gambar di atas tu, tesenget senget kepala dah.. kesiaaaaaan :D

huk huk, ku ketikan kata-kata sambil tersenyum,
yaaaa.. baru ku sadar cinta itu bodoh, membuat seorang insan itu menjadi bodoh..
terkadang disaat hati resah, hati gundah, kita bisa saja menjadi bodoh,.. bersedih yang berlarut-larut..
itu semua percuma, tidak ada untung nya. di saat diri ini merasa bodoh, dan bsok nya pun baru menyadari apa yg di lakukan memang terasa bodoh, alahaaai,.. memalukan yang ada,.. ngeeeek aja pun >_<
terkadang seorang insan tidak akan menafikan perasaan yang sudah berkecamuk didalam dada, yang selama ini kita harap kan, selalu kita dambakan, dan dengan mudah dia menutur kan kata-kata yang membuat hati kita terguris,.. alahaaaaaiii sabar lah wahai hati... hehehe
terkadang didepan kita tersenyum dan mencuba untuk berusaha melupakan, namun hati tak pernah tersenyum.. aduhaaaiii... ntah lah.. ku tak tahu lagi..

dah siap update dah..
otak buntu pun, tak ada topik nak dibahas
hihihi
sekian lh pembaca ku sekalian.. huk huk... 
lain kali nanti ayie update lagi..
tunggu ye.. hehehe ^_^v

Hidup itu indah jika kita bersyukur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...