Minggu, 01 September 2013

Semangat.. Allah ada :D

Adeeeeeh, tak tau nak taip ape dah... kepala dah nak patah tah tah.. =='
peniiiimmmmmm arrrghhhh tak tau tak tau..
sebab kurang tidur macam ni lah jadinya, asyik layan bende tu tu yg buat aku naek hantu...
tapi aku seronok, kerana bende tu lah, aku dapat kawan ramai.. dapat adik-adik yang sayang dengan aku..



aku tengok dah bermacam-macam bentuk muka dah tu..
mulut mencot lah, lidah kuar lah, mata kecik sebelah dgn mulut mencot, dan mata besa lah.. hishh memang dah sakit kepala.. ooooooo tidaaaakkkk.. (ape aku merepek ni, tampo pipi sendiri) adeeess...

di tambah lak masalah kat sekolah, (rasa nak kecik balek), eh salah kat kampus, aku rasa kalau injak kampus tu, macam kepala aku kene runtuhan bangunan tau.. aku tak larat dah...

macam tu lah aku kene siap kan projek.. tak tau lah siap ke tak tahun ni.. ase nak nangis pun ada...
nak jumpa lecture tu, ya allah,... memang berat sangat, aku ni tak ada keberanian langsung, tengok muka lec tu je, macam nak ngapp aku je.. kesihannya aku.. T_T
kenapa lah mesti buat projek.... kenapa.... tak payah buat projek, exam je senang macam sekolah kan..
ayie, ko ingat kampus tu punya bapak kau eh, suka dia je cakap mcm tu  =='
adeeeh yelah, nak bwt macam mana kan, dah naseb seorang student, kena lah buat jugak, walau pun, aku rasa nak mati huwaaaaa, tension, asyik buang masa je aku ni, bila nak selesai projek tuuuuu...
aku rasa kalau orang tua aku tau, memang lah habes aku kene bebel dengan diorang...
mak ayah, ayie penat... letih lah. bila lah nak siap ni...


 hahaha tak jadi nak nanges, sebab muke baby tu kelaka lak aku tengok comel nyeeee >_<
sabo je lah... dah tugasan... ikhlas buat suatu tugas tu... yelah.. yelah...  ikhlas lah ni...


Hidup itu indah jika kita bersyukur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...